Provozní řád rezervačního systému
Tato služba umožňuje klientům pomocí několika snadných kroků rezervovat si čas k vyřízení vybraných správních úkonů. Bez využití rezervace je vyřízení požadavků klientů také možné, pak je samozřejmě délka čekací doby závislá na počtu klientů, kteří se dostavili dříve. K rezervaci klientovi postačí postupovat podle instrukcí níže.
- Jedna rezervace platí pouze pro jeden správní úkon. Pokud potřebujete evidovat více vozidel (max. 3), je nutné počítat s odložením vyřízení. K jednotlivým úkonům předložte vyplněnou žádost, pokud to vybraná agenda požaduje.
- Je nutné dodržet čas objednání rezervace. Pokud se klient bez omluvy nedostaví do 10 minut od zahájení rezervace, bude mu rezervace automaticky zrušena.
- Vaší rezervaci lze zrušit přes políčko "Zrušit objednávku". Pro zrušení je mimo další údaje zapotřebí zadat přidělený PIN. Prosíme všechny, aby k sobě byli ohleduplní a v případě, že nevyužijí rezervaci, neprodleně ji zrušili a tím umožnili rezervaci dalším zájemcům. Děkujeme!
- V případě nevyužité a nezrušené rezervace může být Vaše příští rezervace zrušena.
- Pro vytvoření rezervace je nutné zadat kontaktní údaje (jméno, příjmení, email a telefonní číslo).
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovávány na základě čl. 6, odst. 1 písm. e) Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci - viz Informace o zpracování osobních údajů rezervačního systému.
- Vytvořením rezervace udělujete souhlas pro zpracování zadaných osobních údajů v nezbytném rozsahu. Existence záznamu v rezervačním systému je považována za doložení souhlasu se zpracováním osobních údajů podle čl. 7 GDPR a to za účelem projednání Vaší záležitosti ve Vámi stanoveném termínu.